خانه / اخبار / درگیری در سخنرانی یاسر هاشمی در مشهد ۲۵ اردیبهشت ۹۶ +فیلم

درگیری در سخنرانی یاسر هاشمی در مشهد ۲۵ اردیبهشت ۹۶ +فیلم

درگیری در سخنرانی یاسر هاشمی در مشهد ۲۵ اردیبهشت ۹۶ +فیلم

درگیری در سخنرانی یاسر هاشمی در مشهد ۲۵ اردیبهشت ۹۶ +فیلم

درگیری در سخنرانی یاسر هاشمی در مشهد 25 اردیبهشت 96 +فیلم

درگیری در سخنرانی یاسر هاشمی در مشهد ۲۵ اردیبهشت ۹۶ +فیلم

سخنرانی یاسر هاشمی

فیلم دعوا و درگیری سخنرانی یاسر هاشمی در مشهد امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶ که سخنرانی یاسر هاشمی در میتینگ وی در دانشگاه آزاد ناتمام ماند و دانشجویان مشهد با شعار مرگ بر فتنه گر و روحانی بای بای به استقبال یاسر هاشمی رفتند.

سخنرانی فرزند آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی ظهر امروز در دانشگاه آزاد مشهد ناتمام ماند.

بهزاد قاسمی، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد مشهد در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص سخنرانی ناتمام یاسر هاشمی در این دانشگاه اظهارکرد: متاسفانه عده‌ای از دوستان با دادن شعار علیه دولت در سخنرانی آقای یاسر هاشمی اغتشاش ایجاد کردند.

وی ادامه داد: دوستانی که چهار سال پیش در سخنرانی خواهر ایشان در آمفی تئاتر را شکستند، الان مقداری روحیه‌ شان تلطیف شده و به شعار دادن اکتفا کردند.

این فعال دانشجوییطرح این عقیده که متاسفانه تمام تریبون‌ها، صدا وسیما، رسانه ملی و… دست آنهاست و برنمی تابند که بگذارند مخالفانشان هم صحبت کنند، افزود: به دلیل شعارهای مکرر برخی دانشجویان سخنرانی آقای هاشمی نیمه‌تمام ماند.

به گزارش ایسنا، سخنرانی یاسر هاشمی با موضوع ناگفته‌های آیت الله هاشمی در آمفی تئاتر دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد مشهد در حال برگزاری بود که پس از گذشت حدود ده دقیقه از آغاز سخنرانی یاسر هاشمی عده ای با سر دادن شعارهای مکرر علیه دولت مانع از ادامه سخنرانی او شدند.

دانلود فیلم

درگیری در سخنرانی یاسر هاشمی در مشهد ۲۵ اردیبهشت ۹۶

برترینا

درگیری در سخنرانی یاسر هاشمی در مشهد ۲۵ اردیبهشت ۹۶ +فیلم درگیری در سخنرانی یاسر هاشمی در مشهد ۲۵ اردیبهشت ۹۶ +فیلم سخنرانی یاسر هاشمی فیلم دعوا و درگیری سخنرانی یاسر هاشمی در مشهد امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶ که سخنرانی یاسر هاشمی در میتینگ وی در دانشگاه آزاد ناتمام ماند و دانشجویان مشهد با شعار مرگ بر فتنه گر و روحانی بای بای به استقبال یاسر هاشمی رفتند. سخنرانی فرزند آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی ظهر امروز در دانشگاه آزاد مشهد ناتمام ماند. بهزاد قاسمی،…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*