خانه / اخبار / تصاویر سحر دولتشاهی در همایش حامیان روحانی +چه سخنانی گفت؟

تصاویر سحر دولتشاهی در همایش حامیان روحانی +چه سخنانی گفت؟

تصاویر سحر دولتشاهی در همایش حامیان روحانی +چه سخنانی گفت؟

تصاویر سحر دولتشاهی در همایش حامیان روحانی +چه سخنانی گفت؟

تصاویر سحر دولتشاهی در همایش حامیان روحانی +چه سخنانی گفت؟

از اینجا ورزشگاهی که دختران بسیاری آرزو دارند فقط یک بار از حق حضور در آن برخوردار باشند، با شما درباره آزادی صحبت می‌کنم. بر آزادی سلام می‌کنم. جناب رییس‌جمهور سال‌های تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها و سیاست خانه‌نشینی زنان و نگاه‌های امنیتی بر زنان را فراموش نکرده‌ایم.

سحر دولتشاهی دیروز در ورزشگاه آزادی گفت: «من از اینجا ورزشگاهی که دختران بسیاری آرزو دارند فقط یک بار از حق حضور در آن برخوردار باشند، با شما درباره آزادی صحبت می‌کنم. بر آزادی سلام می‌کنم. جناب رییس‌جمهور سال‌های تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها و سیاست خانه‌نشینی زنان و نگاه‌های امنیتی بر زنان را فراموش نکرده‌ایم. من فراموش نکردم شما در چنین فضایی با وعده‌هایی از جنس عدالت جنسیتی آمدید. شما به ما وعده ایجاد فرصت‌های شغلی برابر و قول بازنگری در قوانین مدنی را دادید. آقای رییس‌جمهور منشور حقوق شهروندی روبه‌روی ماست. ما اعتقاد شما به وعده‌های‌تان را باور داریم. در راس سیاست‌های شما فاصله از سیاست انکار و سرپوش گذاشتن بر آسیب‌های اجتماعی است ما مطالبات فراوانی داریم، آمده‌ایم شما را در پیمودن این راه سخت همراهی کنیم. ما به عقب باز نمی‌گردیم.»
لاله اسکندری هم در دو جمله تاکید کرد: «زنده‌باد اصلاحات. سعی کنید رای‌های خفته را بیدار کنید.» باران کوثری در این همایش با بغض گفت: «من در دولت قبل انتقاد کردم و ممنوع‌الکار شدم. به احترام بهاره هدایت‌ها و سیدمحمد خاتمی به روحانی رای می‌دهم. من به احترام مادر سهراب اعرابی در انتخابات رای می‌دهم.»

عکس سحر دولتشاهی در همایش حامیان روحانی +چه سخنانی گفت؟

عکس سحر دولتشاهی در همایش حامیان روحانی +چه سخنانی گفت؟

تصاویر سحر دولتشاهی در همایش حامیان روحانی +چه سخنانی گفت؟ تصاویر سحر دولتشاهی در همایش حامیان روحانی +چه سخنانی گفت؟ از اینجا ورزشگاهی که دختران بسیاری آرزو دارند فقط یک بار از حق حضور در آن برخوردار باشند، با شما درباره آزادی صحبت می‌کنم. بر آزادی سلام می‌کنم. جناب رییس‌جمهور سال‌های تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها و سیاست خانه‌نشینی زنان و نگاه‌های امنیتی بر زنان را فراموش نکرده‌ایم. سحر دولتشاهی دیروز در ورزشگاه آزادی گفت: «من از اینجا ورزشگاهی که دختران بسیاری آرزو دارند فقط یک بار از حق حضور در آن برخوردار باشند، با شما درباره آزادی صحبت می‌کنم. بر…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*