خانه / اخبار / برنامه وقتشه ساعت و زمان پخش و تکرار +نحوه شرکت و ثبت نام

برنامه وقتشه ساعت و زمان پخش و تکرار +نحوه شرکت و ثبت نام

برنامه وقتشه ساعت و زمان پخش و تکرار +نحوه شرکت و ثبت نام

برنامه وقتشه ساعت و زمان پخش و تکرار +نحوه شرکت و ثبت نام

برنامه وقتشه

برنامه وقتشه

مقداد مومن نژاد ناظر کیفی برنامه تلویزیونی «وقتشه» گفت: موضوع این برنامه در خصوص جوانانی است که قصد ازدواج دارند. جوانانی از رده سنی ۱۸ تا ۴۰ سال در این برنامه ثبت نام کرده اند که نامزد دارند و دچار مشکل هستند که طی پروسه ای در برنامه مشکلات آنها بررسی می شود و در آخر با هدایت کارشناس به نتیجه می رسد .

وی ادامه داد:ما در این برنامه از چهره ها نیز کمک گرفته ایم زیرا گاهی خواسته شرکت کنندگان این است که لز چهره های شناخته شده در مراسم حضور داشته باشند.

وی در خصوص انتخاب کامران تفتی برای اجرای این برنامه گفت: ما باید کسی را انتخاب می کردیم که مجرد و هم سن و سال شرکت کنندگان برنامه باشد و کامران تفتی بهترین گزینه بود که بتواند این برنامه را در کنار کارشناسی دکتر نوری هدایت کند.

 

ساعت و زمان پخش برنامه وقتشه

این برنامه از تاریخ ۸ مرداد فقط روزهای یکشنبه و سه شنبه و جمعه  ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش میگردد . همچنین تکرار برنامه در ساعتهای : ۱ بامداد و ۹:۳۰ صبح و ۱۵:۳۰ روز بعد پخش میگردد.

برنامه تلویزیونی «وقتشه» در پارت های ۴۰ دقیقه ای از شبکه نسیم به روی انتن خواهد رفت.

هدف اصلی برنامه «وقتشه» ترویج ازدواج آسان است که در دو موقعیت استودیو و رئالیتی‌شو تولید می‌شود.

بخش رئالیتی شو این برنامه، در هر فصل حدود ۸ نفر وارد خانه‌ی قبل از بخت می‌شوند. در این خانه که محلی سنتی در جنوب تهران است، مردان مجرد در آستانه ازدواج با چالش‌هایی رو به رو می‌شوند که این چالش ها توسط کارشناسان روانشناسی باسازی و طراحی می‌شود.

در بخش دیگر این برنامه نیز کامران تفتی با زوج‌های موفق سلبریتی، یا زوج‌های اجتماعی موفق درباره عشق، ازدواج و تجربه زندگی مشترک با حفظ حریم شخصی گفت و گو خواهد کرد.

فراخوان این برنامه در شبکه نسیم اعلام شده است و علاقه‌مندان و زوج‌های جوان می‌توانند برای حضور در این برنامه ثبت نام کنند.

آدرس اینستاگرام برنامه وقتشه

instagram.com/vaghteshe.tv

آدرس سایت وقتشه

vaghteshe.tvnasim.ir

برنامه وقتشه چه روزهایی پخش می شود ؟

 

 

 

برنامه وقتشه ساعت و زمان پخش و تکرار +نحوه شرکت و ثبت نام

برنامه وقتشه ساعت و زمان پخش و تکرار +نحوه شرکت و ثبت نام برنامه وقتشه ساعت و زمان پخش و تکرار +نحوه شرکت و ثبت نام مقداد مومن نژاد ناظر کیفی برنامه تلویزیونی «وقتشه» گفت: موضوع این برنامه در خصوص جوانانی است که قصد ازدواج دارند. جوانانی از رده سنی ۱۸ تا ۴۰ سال در این برنامه ثبت نام کرده اند که نامزد دارند و دچار مشکل هستند که طی پروسه ای در برنامه مشکلات آنها بررسی می شود و در آخر با هدایت کارشناس به نتیجه می رسد . وی ادامه داد:ما در…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 1.48 ( 2 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*