خانه / اخبار / آزاده صمدی و نمایش نامه های عاشقانه از خاورمیانه

آزاده صمدی و نمایش نامه های عاشقانه از خاورمیانه

آزاده صمدی و نمایش نامه های عاشقانه از خاورمیانه

آزاده صمدی و نمایش نامه های عاشقانه از خاورمیانه

آزاده صمدی و نمایش نامه های عاشقانه از خاورمیانه

آزاده صمدی و نمایش نامه های عاشقانه از خاورمیانه

 نمایش «نامه های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی با تغییرات بسیاری در متن از ۵ مرداد در تئاتر مستقل تهران به روی صحنه می رود.

« نامه های عاشقانه از خاورمیانه» با حضور چهره هایی همچون؛ (به ترتیب ورود به صحنه): هانا کامکار، آزاده صمدی وپانته آ پناهی ها اجرا خواهد شد.
« نامه های عاشقانه از خاورمیانه» در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر کاندید بهترین موسیقی شد و پانته آ پناهی ها برای این اجرا به عنوان بهترین بازیگر Actor سال از سوی انجمن بازیگران خانه تئاتر برگزیده شده است.
این نمایش آذر و دی ماه سال گذشته با بیش از ۵۰ اجرا در تماشاخانه پالیز به صحنه رفت و با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شده است.

« نامه های عاشقانه از خاورمیانه» با تغییرات مهمی در اجرا و متن قصد دارد اثر متفاوتی نسبت به اجرای سال گذشته به مخاطبان خود ارائه دهد همچنین موسیقی این نمایش توسط هانا کامکار طراحی شده است و بصورت زنده با ۶ نوازنده اجرا خواهد شد.
«هملت، تهران۲۰۱۷ »نمایش اخیر کیومرث مرادی بعنوان اولین نمایش موفق و پرفروش پردیس تئاتر شهرزاد هم اکنون در حال اجرا است.
گفتنی است پیش فروش بلیط های این نمایش از ساعت ۱۲ظهر چهارشنبه ۲۸ تیر ماه در سایت تیوال آغاز خواهد شد.

عوامل و دست اندرکاران این نمایش عبارتند از:
کارگردان : کیومرث مرادی، مجری طرح و مدیر تولید: محمد قدس، طراح صدا: آیدین الفت، طراح لباس: ندا نصر، طراح گریم: لعیا خرامان، گروه کارگردانی: رکسانا بهرام، محمد رضا نژاد، ماهان شهیدی زاده، کیهان پرچمی، مدیر تبلیغات: علی ژیان، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، تبلیغات مجازی

 

 

 

نامه های عاشقانه آزاده صمدی از خاورمیانه

رکنا

آزاده صمدی و نمایش نامه های عاشقانه از خاورمیانه آزاده صمدی و نمایش نامه های عاشقانه از خاورمیانه  نمایش «نامه های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی با تغییرات بسیاری در متن از ۵ مرداد در تئاتر مستقل تهران به روی صحنه می رود. « نامه های عاشقانه از خاورمیانه» با حضور چهره هایی همچون؛ (به ترتیب ورود به صحنه): هانا کامکار، آزاده صمدی وپانته آ پناهی ها اجرا خواهد شد. « نامه های عاشقانه از خاورمیانه» در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*